Update

på detta inlägg:

Ok, så i Måndags sa hon att hon hade ändrat tiden för Olive Garden till Tisdags (dvs igår). Jag försöker ringa henne vid typ 1 och fråga vilken tid vi skulle träffas vid Olive Garden, inget svar. Jag smsar henne, inget svar. Jag skriver på Facebook, och loggar in en timme senare för att kollat om hon svarat, inget svar. HON TOG BORT MITT FREAKING WALLPOST SOM JAG SKREV TILL HENNE PÅ FACEBOOK!!! Hon är online på chatten så skriver "Are you going to Olive Garden today or not?" Hennes svar är "No, we went last minute yesterday and we are going next week again"
LIKE FREAKING F***ING THANK YOU?!?!
Kan ju säga att vi lärde känna varandra för cirkus en månad sen så hon var ju inte direkt en av min närmaste vänner (och kommer aldrig bli!). Jag menar man behandlar inte folk såhär. Det är bara fel och väldigt taskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0