THIS IS MAKING ME SOOOOOOOOO MAD

En kompis skrev till mig idag och undrade om jag ville gå till Olive Garden with a bunch of friends to eat. Då min hostmamma inte var hemma kunde inte hon ge mig skjuts. Efter lite övertalning lyckas jag få min kompis att plocka upp mig då det är det enda alternativet om jag skulle gå. Hon sa att han jättegärna vilja ha mig där så när jag pratar med henne vid kvart i tre säger hon att hon ska plocka upp mig vid 5:30. 5:30 frågar jag då, menar du inte 4:30 (för hon hade sagt tidigare att vi skulle träffa alla vid Olive Garden vid 5)? Då sa hon något jag inte riktigt kunde uppfatta men hon sa att hon skulle ringa när hon åkte hemifrån.
Var klar vid 4:30 och väntar och väntar och väntar. Så tänkte jag, kanske hon menade 5:30 ändå så jag väntar och väntar och väntar. Vid 5:20 skickar jag ett sms och undrar vilken tid hon sa att han skulle hämta upp mig. Får svararet "No I changed it" I just "Changed what? The time?" Her answer "Tomorrow".
Så tydligen att hon ändrade planerna tills imorgon man hade ingen tanke på att typ ringa mig eller något sådant och säga "Hey Anna, changed plans, we are doing it tomorrow instead" No, nothing. That makes me so freaking mad!!!!


angry face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0