May 5

Dagen började inte bra. Måste ha stängt av min väckarklocka imorse så vaknade 20 minuter innan jag behövde vara ute från huset påväg till skolan, inte kul.
Första lektionen var dock bra, fick reda på att jag var den enda i min matteklass som fick 100% på matteprovet vi hade igår.
De andra lektionerna var som vanligt inte nytt. Dock i min SMAAHC så hade vi ett test och det gick väldigt bra, hade inte pluggat alls men fick ändå bäst score med 3 fel!
Hade även ett test i Law, det pluggade jag till men hjälpte det...? Nej, inte riktigt, blandade ihop alla möjliga terms and so on, but what ever.

Igår btw hade vi våran 3 Tornado Warning på två veckor :S. Det åskade och blixtrade och regnade så jävla mycket igår kväll, helt sjukt.
Idag hade vi ingen Tornado Watch/Warning men det blåste, fruktansvärt mycket. Såg precis på nyheterna att det blåste 44 MPH (19.67 m/s). Det var svårt att stå på en punkt utomhus kan jag meddela. :P

But anyway,  har inget direkt roligt att berätta. Skulle ha åkt till Six Flags on Friday men det blev inställt för att det inte var tillräckliga många anmälda, så himla tråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0