Ball weekend

Here we go!

Fredag; Hade tänkt att spendera största delen på trackmeet (et) som var vid skolan. MEN det blåste som sjutton, spöregnade som bara den så meet(et) blev inställt.
På kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, någonting gjorde jag i alla, but anyway.

Lördag; Vaknade upp vid 5 (AM), liksom, är du seriös? På en helg, but what to do. Behövde ändå gå upp klockan 7 för klockan 8 behövde jag vara utanför dörren. Skulle åka till ett Amish Village med min IEC grupp och se hur de bodde. Riktigt fascinerande faktiskt, gör allting för hand, ingen el.
På vägen hem somnade jag i bilen, bra var väl det då jag visste att jag inte skulle få mycket sömn under nattens gång. Hem, hopp in i duschen sen fixa håret lite snabbt och på med klänningen, sen från ingenstans stod Carrie utanför dörren och väntade på mig.
Hem till Clara och plocka upp henne sen åkte vi tillsammans hem till en kompis och tog massa fina bilder. Sen åkte vi till en resutrang och åt mat, av alla resutranger så hade de valt exakt samma resturang som jag var på during Prom. Men, det hade god mat so whatever.
Sen bar det av till LAMBEAU FIELD (!!) för att dansa häcken av oss. Gud så roligt det var, a real blast. Vi var de sista att lämna sen var det raka vägen hem till en kompis för bonfire. Blev dock inte kvar allt förlänge då in skjuts behöve bege sig hemåt och jag visste att jag behövde gå upp tidigt.

more pictures on facebook..

Bild 1: gänget som sakta med säkert förökade sig
Bild 2: Alla tjejer
Bild 3: Clara, Jag & Carrie <3
Bild 4: Jag och Katie
Bild 5: Bästa utbytesstudenterna på BP ever!!!

Söndag; Spendera halva dagen nere hos Tim;s familj för att spendera morsdag. Den andra halvan av dagen spenderades hos Lori:s familj för att spendera morsdag. Kan meddela att jag kraschade när jag kom hem, tidigt och skönt. Aldrig känts så bra att få ligga ner och sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0