Veckan som gick


  • + saker förra veckan
  • hade två "two hour delay" dagar pga av den tjocka dimman. UNDERBART!

  • och det är det enda bra jag kommer ihåg.

Fredag 3/12: Efter skolan hade jag choir lesson med Abby, vår sista innan SE, OMG jag kommer dö....Efter skolan så ringde jag hem och så skulle mina värdföräldrar komma och plocka upp mig. Jag väntade och väntade, efter en timme ringde jag för att höra var som hade hänt. Då visar det sig att min mamma hade åkt till ett ställe, sen när min pappa kommit dit också efter kanske 20 minuter kollar de på varandra och båda utbrister "Where is Anna?". Haha, så lyckat, så min pappa trodde min mamma skulle plocka upp mig och min mamma trodde att min pappa skulle plocka upp mig :P
Men efter ungefär 1 1/2 timme kom det och plockade upp mig. Vi åkte till the mall och hittade lite snygga saker. Sen åkte vi till ett jättetrevligt bufféställe och fy sjutton vad jag åt och god vad min föräldrar skrattade åt mig för jag bara gick och tog mer och mer hela tiden. Det var gott!
Sen åkte vi hem och kollade på "Forgetting Sarah Marshall" and "Tears in the Sun" Så riktigt mysig familjekväll.

Fruktsallad är alltid gott till film

Lördag 3/13
: Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde under dagen förutom att prata med familjen min, <3 På kvällen i alla fall så var jag och såg på "Alice in Wonderland" , gillade den inte alls. Jag somnade nästan. Ok det var roligt med 3G men gud vad seg filmen var, typ ingenting hände....
Gick ut och åt efter bion och sedan åkte jag hem till Tab. Där kröp vi upp i soffan och kollade på "Alice i Underlandet", men den tecknade :P

1. Tab, Brittany and Clara.....

2. Charmigt.com

Söndag 3/14: Vaknade upp hos Tab, riktigt trött var jag. Det var inte så att jag sov lite utan bara det att jag aldrig sover riktigt bra när jag sover över hos någon.
Kom hem och åkte och storhandlade med min moder. Sen åkte jag ut och tog en lång cykeltur måste ju passa på när vädret är så bra. Var runt 60F hela dagen vilket tar oss upp i temperaturerna 20C, så jäkla skönt!!

Tydligen var jag ute och fotade också, här kommer några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0