Fråga

hej jag undrar om man for ha en pojkvän? får killen då komma upp till ens rum? får man gå hem till killen? tillåter din organisation sex? älskar dig blogg :)

Hej!
Men får ha pojkvän/flickvän men det är absolut ingenting de rekommenderar.
De får komma upp till ens rum men man for INTE stänga dörren, inte en millimeter, måste vara vidöppen. Samma sak om man går hem till killen.
Med sex beror på vilken delstat du är i. T.ex. i Wisconsin (där jag är just nu) så måste du vara över 18 för ha sex. Är du över 18 chansar jag på att du kan ha det, men det är ingenting min organisation rekommenderar. Men tror inte att du kan bi hemsickad för det.....eller kanske faktiskt nu när jag tänker efter, tror jag hört något om det. I alla fall om du är under 18. Kan se om jag kan hitta om det är någon regel inom min organisation.

Kommentarer
Postat av: Sandra

EF har ingen sån regel :) så vi får sexa om vi vill det haha.

2010-03-11 @ 22:10:15
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad löjligt att se på sex som något förbjudet och farligt.

2010-03-13 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0