FAN

Imorgon (Fredag) hade jag och Amber planer på att gå och shoppa. Men hon berättade för mig idag att hon var tvungen att ställa in de. Tim säger att jag kan åka med honom och Lori till hans syster och ha gamenight med familjen på den sidan. Vad taggad då jag genast fått andra planer. MEN det går ju aldrig som man tänkt sig.
De flyttar gamenight till Lördag istället. Problemet är att jag redan har planer på Lördag jag inte kan ställa in. Fan, jag som var grymt taggad på gamenight.
Inte tog med det , är ÖVERTAGGAD (!!) på att gå och shoppa, det verkligen kliar i fingrarna. Men tror ni någon jävel vill gå och shoppa med mig imorgon eller, såklart inte....eller har snarare inte fått några responds så tolkar det som nej´s.

FAN jag som hade helgen planerat så bra och hade massa roliga saker inplanerat.


Försökte lugna ner mig med en fruktsallad gjord av banan, äppel, vindruvor, jordgubbar, nötter och grahamscrackers. Men Tydligen hjälpte det inte då jag fortfarande är helt förtvivlad för jag var så taggad inför mig helg.

Kommentarer
Postat av: thea- utbytesstudent i michigan

du kan komma och shoppa med mig i detroit haha ;) men här i usa så känns det som att folk planerar mera samma dag än hemma, hemma så planerar man typ onsdag va man ska göra lörda... måste ju ligga i förväg ju

2010-03-14 @ 14:25:45
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0