Denna helg

har inte varit så händelserik så kommer inte berätta om min helg då ingen av er bryr sig.

Men måste bara berätta om min Fredag. Jag var verkligen på superbra humör i Fredags då det var min sista dag innan två veckors påsklov. Tankarna gick även till att nästa gång jag kommer sätta min fot i denna skola så är min bror vid min sida, bokstavligt.
Så jag var på bra humör, då kändes det som alla var på bra humör. Alla var jättetrevliga , alla skrattade och jag hade helt enkelt en superdag.
Border vara såhär glad oftare, men inser inte mycket man påverkar sin omgivning.


Två veckors påsklov kanske ni tänker nu?
Det är så att jag åker på en Discovery Tour imorgon till LA, Las Vegas och Grand Canyon. Är så himla peppad ska verkligen bli JÄTTEROLIGT!!!
Sen när jag kommer hem från DT så kommer min egna kära bror vänta på mig på flygplatsen, I CAN'T WAIT!!!


GLAD Anna med FINT håt (saknar det :-()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0