Sista dagen i BP :(

Har massor av bilder att visa er, men har inte tid att ladda upp de nu. Maybe tonight, maybe tomorrow night, maybe saturday och maybe monday. Får se hur dagarna utformar sig.

Men nu ska jag gå och njuta (och gråta) på min absolut sista dag på Bay Port High School.
Går endast i skolan till 11, sen är det grad. practice och sen picknick med alla seniors. Får se när jag återvänder hem.

Later!!


Clara gave me 18 ballons yesterday morning. It was a pain to walk around with, lol.

Kommentarer
Postat av: Anneli

sv: okej, jag ska ju till usa i höst som utbytesstudent :D funderar på å lämna min skruttiga dator hemma så mamma kan använda den till typ skypa med mig så köper jag en i usa, har alltid velat ha en mac :) jo det e sant att det blir krångligt om den går sönder men, mac går väl väldigt sällan sönder? eller e jag helt ute å cyklar nu?

2010-06-07 @ 20:12:04
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Anneli

fast jag kom å tänka på en sak, om jag köper en mac i usa, kommer den inte sakna åäö då? det vill jag ju inte, blir ju jobbigt när man kommer tillbaka till sverige...

2010-06-07 @ 21:51:22
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0