My Birthday; June 2

What a great birthday!!

Vaknade upp i ett väldigt tyst hus. Går ner till köket för att fixa frukost, där står en söt liten korg med en massa olika små saker i och ett kort från Lori. Tittar runt och ser små lappar med olika texter på nästan överallt, så himla gulligt.
Möter Clara innan skolan och får 18 rosa stora ballonger från henne och ett väldigt random paket, haha, hon är så fyndig :)
När jag kommer in i min första klass så skriker min lärare "HAPPY BIRTHDAY ANNA" innan jag ens var innanför dörren. Sen var han ju också så söt att han hade köpt två stora paket med kakor till mig, haha :)
I min andra klass timme hade min lärare skrivit "Happy Birthday Anna" på tavlan, ohh, alla min lärare är så söta.
Min tredje hour så sjöng hela choirn "happy birthday" to me.
Fjärde hour så fick jag en massa godis från min lärare.
Sjätte hour var study hall och firade med mina vänner med en massa godis.
Åttonde hour var mer godis med vänner, mumma.
Lunchen var väldigt rolig, mitt bord ville sjunga för mig men jag tyckte det kändes lite awkward. Så vi delade gjorde på ett annat sätt, jag sjöng "Happy Birhday" på svenska, Erica och Alina sjöng på Spanska, Jordan och Teddy sjöng på Engelska, Andrew och Mitch sjöng på Franska och Austin och Kelsey sjöng på Tyska. En jäkla blanding, men gud vad kul det lät!!
My 11th hour var inget speciellt. Fick dock en väldigt konstigt sak av Billy, och alla var extra snälla...haha. Vi är typ 25 stycken i klassen och två av oss har samma födelsedag. Så det var min och Ben's födelsedag.
12th hour var presentations hela timmen, inget direkt "whoo"

Kvällen spenderades på en resturang (namnet sitter för långt bak i huvudet just nu) med en massa vänner. Me gusta!



1. En utav lapparna
2. Erica, me and Kelsey <3
3. I love you guys, <3
4. Sällskapet i slutet av kvällen, fick ingen bild när alla var där. Men andra människor tog bilder, så får väl se till att de skickar de till mig.
5. Fick stor och nygräddad kaka och en hel resturang att sjunga "Happy Birthday" to me....awkward
6. I promise, mitt rum var rent när jag lämnade det på morgonen.
7. Orkar lägga upp bilder på alla presenter men vill kände att jag ville visa denna. Så jävla gulligt, fick detta armband av Amber. Det står "USA 2009-2010" på ena sidan och "Anna" på den andra. GULL!!!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hej igen :)

Om vi åker med samma plan (sas 17.15 till sthlm) så tänkte jag att vi kunde mötas vid gaten en tid innan? Det är ju roligare att vara två än ensam :) Själv har jag 5 h på Newark..kul...eller inte, hehe :P

2010-06-14 @ 23:35:40
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0