GRADUATION!! ; June 6

I don't even know where to start, amazing day!!!

Var i skolan lite innan jag var tvungen att vara för att mingla runt och ta kort med mina vänner.
Vid 1.50 så radade vi alla 420 (or something like that) seniors up in the hallways.
Vid 2.00 så marchade vi in (väääääääldigt långsamt) to the gym där det var FULLSATT och gick till våra platser.
Började allting med the national anthem, ofc. Efter det höll någon from the schoolboard ett vääääääldigt långt speech. Studenspeech som var grymt bra. Sen avr det dags för concert choir (vilket jag är i) att sjunga. Sen följde the Wind Ensemble up with a few songs. Sen var det Senor. Nelson tur att hålla ett tal (han är en spanska lärare på skolan) han försökte vara rolig, men liksom...det funkade inte riktigt. Sen var det en annan student som höll ett tal, världens mest irreterande röst och så himla tråkigt tal. Alla satt typ och sov, för det var så himla långt också. Efter det var det dags för vår rektor att hålla ett tal och han kunde typ inte sluta babbla, han upprepade sig typ 1000000 times. Sen var det dags för alla medaljer att delas ut ect. När det äntligen var klart så började alla diplomas att delas ut, en efter en. 45 minuter senare så var vi alla graduated from Bay Port High School.
Efteråt var det mer pictures with people, hoppas folk kan lägga upp de på facebook so I can see!!
Sen åkte jag och min hostparents och åt lunch/middag.
Direkt efter det var det dags för paaaaaatyn, ruuuuuuuuuuuuligt.

Lite bilder från graduation:



1. Me and Kaylee
2. Clara and Me
3. Kim, Erin, Tab & Me
4. Tim and Me
5. Colton and me
6. People are walking in, it took forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0