Hejdå bloggen

Förlåt att jag bara slutade skriva. Men har ingen som helst blogglust nu när jag är hemma. Jag menar denna blogg var till för mitt år när jag var i USA, men nu är jag som sagt inte i USA längre.

Så istället för att bara sluta skriva ska jag nu med tårfyllda ögon ta farväl till denna blogg. Jag kommer nog aldrig tillbaka.
Tack till er alla som har hängt med under mina äventyr på andra sidan pölen.
Även LYCKA TILL , till er alla lyckliga jäklar som åker iväg nu i höst. Ni anar inte hur avundsjuk jag är, gush vad jag vill tillbaka.
En sista tips "ta vara på tiden, skjut inte upp någonting. Känner du att du vill göra något, gör det, vänta inte".

Om ni saknar mig för mycket kan ni alltid gå in på min andra blogg som du hittar här, vilket är min blogg om Sweden.


I love ya'll, thanks for eveything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0