Yes!

Minnesota didn't wiiiiiin!

So Saints against Colts in SuperBowl!!!

Kommentarer
Postat av: oliver

The story of Brett Favre... Sista passen som en Packer - Interception. Sista passen som en Jet - Interception. Sista (förhoppningsvis) passen som en Viking - precis, interception. Så jävla gott att se han halta av planen efter att ha blivit tacklad för typ tjugonde gången i matchen.



Men vi vet ju redan hur det här kommer bli. Favre i ett nötskal.



Steg 1 (redan hänt): Jag ska fundera ett tag med min familj.

Steg 2: Jag slutar! Alla hyllar en av de främsta QB genom tiderna.

Steg 3: Blir intervjuad och säger "det finns ingen chans att jag kommer tillbaka". Samtidigt bygger Vikes upp ett lag runt en ny QB.

Steg 4: "Fast lite kul skulle det ju ändå vara..."

Steg 5: "Jag vill spela! Vadå, har ni inte plats för mig...?" Sen gråter Brett ut i pressen så hela USA får ta del av hans öde.

Steg 6: Favre skriver på för ett anonymt lag som ingen egentligen bryr sig om, kanske... Jaguars, eftersom Vikes inte vill möta honom.

Steg 7. Nästa år går han till Chicago Bears, hans tidigare klubbars rivaler. Cirkeln är fulländad, och Brett Favre blir ännu mer hatad:D

2010-01-27 @ 13:21:16
URL: http://swarley.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0