Who!

Idag så väntade jag och CJ (Tab:s bror) på att Tab skulle komma och plocka upp oss efter våran practice. Men hon dök inte upp på typ 15 minuter så CJ ringde hem (Tab har ingen mobil). Tab:s syster Ashley säger att Tab fortfarande är i skolan. Så vi går till the forumroom (where she should be) men där säger de att hon åkte hem för typ en timme sen. Men vi blir erbjudna skjuts av en lärare där istället.
På vägen hem diskuterar vi allt mellan himmel och jord. På någon sätt börjar han berätta att han var en gammal polisofficer. Då säger jag att att bli polis är något som står högt upp på min lista av drömjobb när jag blir äldre. Vet ni vad han säger då?!?! (såklart ni inte vet...än!).
Han säger att han kan ringa polisstationen och fråga om jag kan få vara med de en dag och se hur de jobbar och så. Vara på polisstationen, åka poilsbil och allt sånt som hör till. How freaking cool isn't that?!?! I AM EXCITED!!! :-D
Dock sa han att jag kanske behöver vara 18, han skulle checka. Men jag kommer ju fylla 18 innan jag lämnar detta ställe så jag hoppas verkligen det är ok för polisstationen :-D


Kanske borde köpa matchande kläder så jag inte känner mig utanför? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0