Ni får ursäkta

men bloggen får lida lite nu när mina dagar är fyllda med skola, massa plugg till the finals next week, sista-minuten-test och musikalträning.
Samtidigt försöker jag vara med mina kompisar så mycket jag bara kan.

Men jag vet att ni vet att jag prioterar mitt liv härborta framför allt annat. Detta är ett år, en upplevelse, en chans, det känns så hemskt att tänka att jag aldrig kommer kunna göra det här igen eller återuppleva det. Jag börjar gå mot min början av mina andra del av året härborta, redan?!?! Vart tog den första halvan vägen?

Usch, men nu ska jag sova. Behöver så mycket krafter jag kan tills imorgon.
Jag har:
Test på det svåraste kapitlet vi kommer ha i matte detta år. Så jäääääädra mycket och ingenting är lätt av det....
Redovisning i cirka en halvtimme (wish us luck, vi kommer behöva prata typ sjukt långsamt) om nunnor.
Ska välja min låt till min performance i Solo Ensemble (kan berätta om det någon dag).
Sen musikalträning, som vanligt.
Sen massa h/w....som vanilgt.

Godnatt.


Kollade på Idol premiären (two hours av underhållning) med Tim&Camryn.

Kommentarer
Postat av: maria

Hur känns det att vara utnytesstudent egentligen :D? Jag vill också göra typ något sånt här om typ nått år.. verkar så himla coolt! :D

2010-01-18 @ 08:53:42
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: adelina

gud vad gott! Marängsvis?? (eller vad det heter)

2010-01-18 @ 11:06:14
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0