Mycket att berätta

eller inte så jättemycket....men en del i alla fall. Tar en dag i taget sen en vecka tillbaka.

Fredag 1/15:
Var i skolan , inget speciellt hände vi pluggade bara för finals. På kvällen var jag med Kim och Tab. Vi åkte till BK och skojade runt med Brittany and Ashley som jobbade. Sen åkte vi vidare till the mall för att shoppa lite. Men jag började må jättedåligt och efter ett tag kunde jag knappt svälja för jag hade så ont. Så runt 11 landade jag i soffan hemma med en massa clementiner och te.

1. De mobbade mig för jag har peppar i min ketchup, men jag var glad ändå. 2. Glad tjej. 3. Hade tråkigt i baksätet.
Lördag 1/16:
Skulle egentligen ha åkt till en av mina kusiners födelsedagskalas men jag hade dragit på mig en rejäl förkylning så stannade hemma. Tog det bara lugnt och sov mesta av tiden. Senare på kvällen kom alla utbytesstudenter (+familj) som min mamma är IEC för. Så det var fullt hus här hemma ett bra tag, men det var riktigt roligt. Tog min sista krafter och åkte en massa skridskor sen så grillade vi marshmallow med choklad och crackers, så gott!

1. Namn är inte min starka sida. 2. It was a lot of smoooke
Söndag 1/17:
Vad jag kommer ihåg tog jag det bara lugnt och tog lite tid att plugga till alla mina uppkommande finals.
Måndag 1/18:
Tim tyckte jag skulle stanna hemma men jag kände att jag behövde gå till skolan då jag hade test jag inte kände att ta igen samma dag som jag har finals. Dock började jag blöda näsblod första lektionen och jag kände mig inte helt ok. Försökte ringa hem men ingen svarade så jag var tvungen att stanna kvar i skolan. Dock gick eftermiddagen bättre då jag hade mat i magen och inga jobbiga lektioner.
Skule ha haft 3 timmars dansträning till musikalen på kvällen men kunde verkligen inte utsätta mig för det då jag mådde pytton.
Tisdag 1/19:
Hade tänkt och gå till skolan då jag hade test även denna dag och en massa olika saker då the finals var Onsdag/Torsdag. Men jag bestämde mig för att stanna hemma. Mådde först lite dåligt över beslutet då jag missar så mycket och jag sprack mina fina 0:or. Men hey, what ever. Jag somnade vi 8 och vaknade upp vid 1 igen, score! Sen pluggade jag resten av dagen.
Onsdag 1/20:
Startade dagen med audition för en låt vi ska sjunga på våran konsert i Februari. Men då jag var sjuk gick det åt skogen....så synd, skulle inte tacka nej till att ha solot. Sen var det matte final vilket gick åt håvete. Sen hade jag choir och där hade vi ingen final. Study Hall ingen final där heller. Sen ML ingen final där heller så det var en relativt soft dag.
Musikalträning efter skolan.
Torsdag 1/21:
Kemi final (vilket gick åt håvete!!), geography final vilket gick bra, inte så jättesvårt direkt....Gym final, haha, joke. Social Studies final, ingen aning om hur det gick, det kändes bra så jag tror det gick hyfsat i alla fall.
Som alla andra dagar hade jag musikalträning efter skolan.
Fredag 1/22:
LEDIG! Skulle åkte och shoppat med Kim och Tab....men icke. Fixade och donade härhemma, städade mitt rum och badrum bland annat....det behövdes. Sen vid 6 åkte jag hem till Clara och spenderade natten dära. Vi spelade Wii, Apple to Apple, celebrity ect. Mycket roligt. Dock kom vi i säng runt 4, vad lagom trött....
Lördag 1/23:
Vaknade upp vid 10 men fick inte igång Clara förens vid 11. Hennes mamma gjorde pannkakor till oss, så himla gott. Sen vi 12 så kom min mamma och plockade upp mig. Vi åkte vidare till hennes kusins barn (I think) på babyshower. Haha, det var lite intressesant men kul. Mycket god mat, like always.
Direkt därifrån åkte vi och hämtade upp C (en grabb som min mamma är IEC för) sen åkte vi hem hit. Jag hjälpte till att förbereda maten sen tog jag en powernap på 2 timmar, grymt haha. Efter maten fixade jag disken sen kom Tab och plockade upp mig och så åkte vi till the mall. Köpte lite saker, dyra saker för att vara mig, men jag behövde de. Sen åkte vi till DQ (kärlek) en stund och åkte sen hem till mig och kollade film och jag försökte lära henne massa olika svenska kortspel, var roligt!
Kom i säng runt 2, tröööött.

1. Söt Mason
Söndag 1/24:
Vaknade upp vid 11 och snackade med mamma en snabbis. Sen åt jag frukost med de som befinner sig härhemma för tillfället. Resten av dagen vet jag inte var den har tagit vägen. Har i alla fall inte gjort någonting då jag är så himla seg och vädret suuuuuuuger. USCH!
Skola imorgon, nya semester . P-E-P-P-A-D!!

Kommentarer
Postat av: nina

kul med uppdatering! :)

2010-01-25 @ 10:05:01
URL: http://ninablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0