Helgen!

Ok, nu har jag tid att skriva.

Fredag: Var jättetrött när jag kom hem från skolan och ville bara gå och lägga mig och sova bort hela dagen, men nej det gjorde jag inte. När jag kom hem kollade jag och Lori på en film, "breakfast club" riktigt rolig. Sen åt jag lite snabbt mat sen bar det av till skolan för basketballmatch. Vi började så jävla dåligt, men efter halvlek vet jag inte riktigt vad som hände men vi vände helt och vann med 60 - 46.

Lördag: Vaknade upp vid 8, inte så kul då jag inte kommit i säng förens sent. Hela dagen, eller stort sätt hela dagen ägnade jag åt att städa hela huset topp till tå. Det var skinanade rent.
Vid 2 så kom Carrie och Clara hem hit och så började vi fixa varandras hår. Dock var vi mycket snabbare än vad vi trodde vi skulle vara så det var väldigt mycket väntan för våran del. Men äsch, vi hade varandra!
Vid 5 så åkte vi hem till Erin där folk var och så posade vi i evigheter och tog en massa foton. Att le konstant i typ en kvart gör ont i munnen kan jag meddela!
Vid halv 7 åkte vi till HoHak där vi hade bokad bord, vilket var tur då kön in var väldigt långt. Och med tanke på att vi var ett sällskap på 11 personer så var det tur att Carrie var smart och bokade bord. Hohak är förövrigt typ den bästa resturangen här, älskar deras mat. Men får en liten skål, sen plockar man åt sig allt man vill ha mellan Pork to Crab, Corn to Broccoli, Sweet Chili sauce to Peanut sauce, you name it! Sen så lagar de upp allting åt en i typ 2 minuter. Sen kan man granera det med olika nötter ect. Så himla gott! Sen att men kan ta hur mycket man vill hur många gånger man vill är ju inte ett minus det heller!
Anyway! Vid halv 9 drog vi till skolan där årets Snoball höll hus. Det var väl helt ok, deras danser är inte riktigt min grej, men det var kul. Dock väldig mycket känslor, ska skriva ett inlägg om det i min andra blogg.
När dansen var slut drog jag + några vänner hem till Tab för sleepover. Inte mycket sömn kan jag ju meddela.

Söndag: Blev väckt vid 8 då Tab behövde skjutsa hem mig för de andra behövde vara i kyrkan vid 8.30. Hemma åt jag lite frukost då jag var nästan döande hungrig. Sen slocknade jag och vaknade upp vid 2.30pm igen, najs jobbat!
Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort, kommer inte ihåg....jag har bakat vet jag. Och kollat (kollar!) på Grammys.
Kollade lite på Proball också kom jag på nu.
Skola imorgon, who....!

Bilder kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0