hej...då

Har haft dansträning idag på musikalen från 2.45-6.00 med bara två minuter paus, är helt jäkla slut. Har massor av h/w är nästan klar som tur var.
Ska gå och ta en dusch och sen sova. Känner inte för att vara uppe mycket längre då jag är sjukt trött men sen så jäkla irriterad på människor också.
Ska bli skönt när musikalen är över.

Hoppas ni har haft bättre två dagar än mig. De här senaste två dagarna har bara varit skitpissiga. FAN att människor orkar, POFF.


ett tecken på att jag är t-r-ö-t-t

När jag tog en dusch nu så klämmer jag ut schampoo i handen och masserar in i håret. Det låter ju bra säger ni, ja det hade varit bra om det var schampoo men råkade ta min showergel instead i mitt hår. Så jag sköljer ut det och ser sedan noga till att jag tar schampoo denna gång. Med tankarna på annat så började jag massera i schampoo över min kropp som om det vore showergel. What the freck liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0