5, 6 & 7 Februari

Fredags: Skolan som vanligt. När jag kom hem kände jag mig jätteseg och var så nära på att somna hela tiden. Men jag lyckades hålla mig uppe. Ville helst stanna hemma på kvällen då min hals börjat göra jätteont, så jag inte kunde prata och knappt kunde svälja.
Men nej, jag lät inte det stoppa mig. Följde med Kim och Leslie och kollade först på killarnas hockeymatch vilket de vann överlägset, 7-1. Sen var det tjejernas match direkt efetr vilket de också vann med 5-1. Kom hem runt 12, och kröp upp i min varma säng.

Lördags: Vaknade upp 3 gånger under natten, vet inte varför. Vid 8 vaknade jag upp igen och kunde inte somna om. Passade då på att ringa hem och höll tummarna att min bror inte var upptagen så jag kunde prata med han på hans födelsedag. Tur hade jag och hemma och ledig var han. Lääääängtar så tills hans kommer hit!!
Min pappa var på något jägarmöte och min mamma var nere i Madison och hämtade upp min syster från College. Kände inte för att föjla med på något av det då jag hade sprängande huvudvärk. Tänkte vara med några kompisar på kvällen men då jag kände att jag höll på att ramla varje gång jag reste mig upp kände jag att det var bättre att stanna hemma. Pratade ett tag med restenn av familje under dagen också, I love you, <3
Kvällen spenderades framför första Harry Potter filmen, det var längesen man såg den!

Söndag: Upp tidigt imorse och åka till kyrkan då min syster skulle spela fiol. Så det blev att sitta där, skönt då jag satt på samma ställe hela tiden. Men ni som går i kyrkan vet att det är att stå upp, sen sitta, sen stå igen osv. AJ MITT HUVUD!!
Åt lunch hemma hos Farmor (eller grandmother.....finns ju inget farmor/mormor, farfar/mofar här). Efter lunchen somnade jag på soffan, tror hvudvärkstabletterna jag fick var lite av orsaken till att jag somnade. För jag kände mig inte så värst trött innan.
Väl hemma bytte jag om till myskläder sen blev det att lägga sig på soffan, ville absolut inte röra på mig.
Kvällen spenderades med jättegod plockmat, MUMS! Och framför Superbowl! Vi var lite dystra efter 1st quarter då det inte gick så bra för Saints. Men med ny energi efter halvlek gjorde det ett jädra omslag och vann årets SuperBowl med 31-17!



Leslie, Kim, Brittney, Quin (I think..)


GO BP!!!


Stämplar!


ME AND KIM, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0