2/18 - 2/23

February 18: skola, nästan som vanligt. Vi slutade en timme tidigare, fast den sista timmen hade vi pep assembely. Eller inte riktigt. Men vi hyllade alla som hade fått bra grades gjort bra ifrån sig i någon sport osv. Helt otroligt vilken High School känsla! Varför har inte vi sånt i Sverige för?

Armbrytningstävlning between två seniors i varsity wrestling and two teachers.

February 19: Skola som vanligt, hade Solo ensemble (en musik tävling) practice med Abby after school, det gick ok. Stannade hemma på kvällen då jag hade en essay som var due på Måndag och läraren berättade för oss på Torsdagen så vi hade bara helgen på oss att skriva, thank you....Och jag visste att jag skulle vara busy hela helgen och inte skulle ha haft tid att skriva.

February 20: Var först och shoppade födelsedagspresent (och lite annat ;)) till Tab med Kim and Karina. Sen åkte vi hem på födelsedagskalas hos Tab, var helt ok. Stannade inte över during the night cuz we had...

1&2: Älskar ryggarna på tröjorna! 14 dollar (98 kronor) styck.
3: Nu har jag också ett par converse. 30 dollar (210 kronor). Fan jämför med i Sverige där de kostar 700/paret liksom
4. Tab:s birthday cake. Det är inte en monkey with a banana it is a banana with a monkey.

February 21: Bye bye party for my hostsister Camryn. A lot of family and friends were here and I has so much fun. And we had a lot of food, oh it was so good! Kvällen spenderades med hockeymatch between USA and Canada, plugg och bild tittade med Grandma.

En liten del av all mat, hela köket var fullt. Allt från mac n cheese to peanutbutter fudge.

February 22
: Skola, musikalträning.

February 23: Skola, ingen musikalträning. Första lediga dagen på länge, så himla skönt!
Sa precis hejdå till Camryn, min hostsister som flyger till Germany tomorrow. Det var jobbigt att säga hejdå då jag kommer sakna hemma. Visste ju inte när jag skulle se henne igen. Men hon berättade precis att hon kommer till Sweden första veckan i Augusti, WHO :-D Så hon ska ringa mig när hon är där :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0