Springbreak; April 5 - April 11

Måndag:
Kom hem sent på kvällen från min DT. På flygplatsen väntade mina värdföräldrar och min broder. Lyckligaste stunden på ett bra tag! När vi kom hem satt vi i köket och käkade godis och snackade lite skit. Kom i säng ganska sent, men bra sov vi båda under natten då vi båda hade haft en riktigt lång dag.

Tisdag:
Vaknade upp sent och åt frukost. Sen gick vi ut på en liten promenad, ville visa Patrik omkring lite i området (dock finns det inte så mycket att se). Vi kom hem lagom tills att det började spöregna utanför och det höll sig hela natten. Vad vi gjorde senare kommer jag inte ihåg. Eller jo, vi åkte hem till ett hus vars hundar mina värdföräldrar tog hand om under springbreak då familjen var bortrest. Jag visade min bror att jag hade okänd talang i biljard.

Onsdag:
Spenderade hela dagen in "the mall" (my money :(). På kvällen gick vi på det "bounty hunter" med Tab and Karina.

Torsdag:
Morgonen började väldigt segt med någon konstigt film jag inte ens kommer ihåg namnet på. Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Tab:s grandma och åt god mat och spelade roliga spel.
Efter det åkte vi hem en snabbis. Sen kom Amber och hämtade upp oss så åkte vi (plus lite andra människor) och hyrde en random movie (blev Superstar, UNDERBAR film...LOL). Sen sjöng vi Sing Star hela natten (eller nästan) och fy sjutton vad Jag,Patrik och Amber ägde ut alla andra.

Fredag:
Åkte ner till Chicago.

Lördag:
Chicago (my money :()

Söndag:
Kom hem från Chicago. Hade en campfire här hemma med en bunt snygga människor. Det var så himla roligt, vi skrattade, lekte och hade en underbar kväll.

Min snygga bror Patrik

 

Vi sjöng Sing Star

And we were SuperStars

Me and my brother @ the bean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0