Ok, I have a problem

Eller det är inte riktigt ett problem för det är inte mitt fel och det är ingenting jag kan göra åt det.
Det är så att min hostdad ska blrja med tuckdriving. Han kommer gå i skola i tre veckor, endast vara hemma på helgerna (om jag förstått det rätt)
Han kommer gå i skol mellan May 24th and June 11th. Den 14 Juni så kommer han gå sin såkallade "load" sen den June 15 beger han sig ut på vägarna i TVÅ veckor. Vet ni vilket datum jag lämnar the U.S? June 16, fattar ni uträkningen? Han kommer vara borta dagen jag lämnar mitt andra hem.
Jag är inte sur, absolut inte , jag är mer en glad för hans skull. Men jag är ledsen att jag behöver göra ett jättejobbigt hejdå June 15th och sen göra fler jättejobbiga hejdå:n June 16. But what to do I guess.

Han lovade att han skulle gottgöra mig på något sätt. Komma på mitt bröllopp har de båda redan lovat.
Det var nära att han skulle missa min garduation too, men det visar sig att han inte kommer missa den för att han börjar skolan en vecka senare än vad han trodde att han skulle göra. Men snacket var i alla fall att han skulle komma på min student i Sverige (om han skulle missa min graduation här, men nu kommer han ju inte göra det så jag vet inte om han fortfarande står fast vi det eller inte...).


I will miss this place...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0