Hemåt

Om EXAKT två månader landar jag på Arlanda (om ingenting är försenat dvs!). Två månader, det är ju typ ingenting. Tiden har bara runnit iväg, bokstavligt talat...
Igår träffade jag på en utbytesstudent från Norge som jag pratade med innan jag kom hit för vi var placerade med samma IEC först, dock fick jag en annan.
But anyway, vi började prata om när vi skulle åka hem. Vi båda noticed that we are leaving the same date. Vi skulle dock inte flyga ut från samma ställe. MEN, vi båda skulle till Chicago. Vi båda skulle lyfta från Chicago vid samma tid. Och vi båda skulle flyga till Heatrow.
Så jag kommer med stor sannolikhet behöva flyga själv från Green Bay - Chicago (50 minuter), men jag tycker det är skönt, för kommer vara så sönderiven efter alla hejdå´s , så jag vill helst vara alone. Men det är så skönt att jag kommer ha sällskap på 9 timmars resan över atlanten, pjuu.
Och Ingrid (namnet på tjejen) är det världens gulligaste och snällaste så vi kommer nog ha roliga 9 timmar tillsammans :)



Jag & Min bästa vän på Arlanda i höstas.
Gud vad jag hatar att säga hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag hatar också att säga hejdå :'(

men snart är du heeeeeemmma, och kan berätta allllllllt för mig! <3

2010-04-24 @ 14:24:49
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0