BLÄÄ!

Fan vad sur jag bli på mig själv, varför kan jag bara inte ta ett djup andetag och andas innan jag gör saker när jag är stressad?
Under en vecka har jag lyckas ta bort snäckor från mina favorit flip-flop. Har dragit sönder resårbandet(så det är i två delar) på min nya favorit sandaler. Och tagit sönder mina absolut bästa (och enda...) solglasögon. Fan.
Why? WHY? Why....





Förövrigt så sitter jag här ju nu, ensam hemma, precis hemkommen from practice. Full hair/makeup/clothes practice = vill duscha NU!!
Men...jag är ensam hemma, jag hatar att vara ensam hemma. Så det kommer inte på tanken att jag kommer duscha när jag är ensam hemma.
Vill gå och sova är jättetrött. Men...måste duscha först.
Och...eller, kanske inte. Skriva klart min essay som är due imorgon (har skrivit cirka 2 menningar, but whatever) Finish math h/w (eller inte, kan fixa det imorgon innan skolan) Och skriva freaking summerazing about a chapter vi inte ens har läst igenom, fattar inte frågorna alls.
Och läsa 10 artiklar and summarize all of them with one sentence each.
Har jag börjat? Nopp, såklart inte....
men vi ni vad? jag menar jag bryr mig om skolan. är alltid där, kommer aldrig sent ect. gör mina läxor, har aldrig lämnat inte en läxa sent, lite stolt faktiskt. men får jag A på mina läxor, oftast. men ibland inte, men jag tar det med ett axelryck då det ändå inte spelar nog roll alls för mig.
så jag vill inte att ni ska tro att jag är värsta slackern. när jag verkligen behöver göra något , så lägger jag ner tid på det och gör det bra. men att lägga ner tid på läxor som ändå inte kommer räknas allt, känner inte jag att jag vill prioitera när jag är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0