Varför?

Varför ska alltid de bästa sluta? Vaaaarför? Min absoluta favorit lärare på skolan berättade idag att han sista dag är på fredag. Så himla trist! Han har fått alla tråkiga saker och låta roliga. Sen är ju han min favorit för han gav mig ett A på min essay också. ;)
Men ändå, så himla tråkigt. Jag måste fimla lite på någon av hans lektioner. Vi skrattar hela tiden. Som idag kom rektorn in och pratade med honom (dock gick de ut och snackade enskilt) Sen kommer han tillbaka och säger "Det rektorn sa till mig...kan jag inte berätta för er" Liksom ok ? HAHA x) Det låter roligare när man säger det....men han lägger in små roliga kommentarer hela tiden.
Jag är lite ledsen att jag inte hade kameran med mig på dagens lektion, för det var nog den roligaste vi haft :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0