Svar:

Lena:
Homecomining är en skoldans. Den har man efter den amerikanska fotbollssäsongen har dragit igång. Så på första matchen möter ens skollag ett annat skollag. Sen efter matchen går alla (eller de som vill....) på homecomning dans :) Har hört att det är en stor skillnad på homecoming om ens lag vunnit eller förlorat. Om de har vunnit är det jättebra stämning. Har de förlorat är folk oftast lite mer dämpade... :P
Så jag får väl hoppas att vi vinner ;)

Liza:
Jag vet inte varför jag inte läser amerikansk historia (eller engelska). Engelska kunde jag typ slippa för jag läser litteratur istället, men historian vet jag inte. Måste ändå förbi "Student Service" idag så kan fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0