Skrivet 11:30

Idag har jag haft min riktiga hemlängtan dag. Det har liksom inte gått att släppa. Jag har inte kännt att jag vill åka hem , utan att min familj och min vänner ska komma hit och hålla om mig. Vill ha en kram och en stöttande hand som säger att jag kommer klara det här.
Jag känner mig så ensam i denna stora värld. Jag saknar er så mycket. Vad har jag gett mig in på egentligen? Här står jag, Anna, 17 år i USA på andra sidan jordengloben från mina närmaste.
Men jag fortsätter kämpa med huvudet högt härborta för min, men även för eran skull. Det är inte bara ni som är långt borta för mig utan jag är även lika långt borta för er som ni är för mig. Dock bär jag alltid med mig er i mitt hjärta.
Men jag vet att jag kan klara detta för jag tror på mig själv och det här är det jag ville och nu är jag här.
Detta inlägg böev jättesnurrigt. Men jag är så full av känslor just nu.
Men jag älskar er alla därhemma och jag hoppas att ni mår bra! <3

Kommentarer
Postat av: Margareta

Försök att ha roligt. Det är på ett sätt det viktigaste. Det är så mycket allvar ändå öht. De är det lite synd att det inte är barn el ungdomar i familjen det blir mer liv o rörelse då, men det är inget att göra åt. Skaffa en katt - Maggans råd. Ha! Kram

2009-09-04 @ 00:34:07
Postat av: Johanna

Anna vad tycker du jag ska göra har ett litet dilemma :p om du läst min blogg kanske du vet vad jag pratar om ;) tycker du att jag ska gå på homecoming eller åka till Disney World (i Florida)?



haha jag vet verkligen inte hur jag ska göra :P

2009-09-04 @ 01:04:15
URL: http://jhannaz.blogg.se/
Postat av: eva

Hej Anna! Jag vet att du klarar av detta. Att du får hemlängtan är inget konstigt och det vet du att vi har pratat om att du kommer få den första tiden. Prata med Lori och Tim om det så kan dom hjälpa dig. Finns det några datorer i skolan? Finns internet? Puss och kram från eva

2009-09-04 @ 10:13:48
Postat av: Hannah

Vi stöttar dig till 100%. Vet det även om vi inte är vid dig jämt. Du KOMMER att klara det och du kommer inte vilja åka hem i slutet av det hela ;D

2009-09-04 @ 12:22:59
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: eva

En jättestor Internetkram. /Eva

2009-09-04 @ 18:05:58
Postat av: Amanda

Anna, du klarar det här och det är inte så konstigt att du har hemlängtan. Det är ju en stor grej att åka ensam till USA. Men du kommer/har det som himla bra där du är.. Och tänk på när du kommer hem till sverige och tänker tillbaka på den tid när du var i usa att det var en stor upplevelse.. VI kommer alltid vara med dig även fast du inte är i SVerige. VI är stöttar dig hela vägen genom det här..

Puss puss

2009-09-06 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0