Schema

Jag har fått mitt schema nu. Först fick jag fel schema, fick ingen lunch *buhu*. Men nu är det fixat. :) Dock har jag fått några kurser jag inte vill ha, så kanske ska byta. Men ska se hur de är och i alla fall ge de ett försök.

Semster (termin) 1:
1: Algebra 2
2: Chemistry (vill heller ha psykologi)
3: Concert choir
4: Lunch
5-6: Geography
7-8: Study Hall
9-10: Gymnastik
11: Multicultural Literature
12: Social Studies

Semester 2:
1: Är tomt där....men det behöver jag inte fundera på förens nästa termin.
2: Social Studies
3: Concert choir
4-5: Small Animal and Horse Care
6-7: Study Hall
8-9: Advanced Composition
10: Lunch
11: Algebra 2
12: Intro to Law


Jag väntar tills imorgon innan jag berättar vad alla kurser går ut på. Så kika in imorgon igen ;)
Men som jag sa ska jag kanske byta ut några kurser, men jag testar först! :)

Kommentarer
Postat av: liza

ingen amerikansk historia?? :O det är ju den enda kursen som är obligatoriskt när man går i skolan i USA som utbytes!!

2009-09-01 @ 06:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0