Lite svar

Maggan:
Hej,igen! Roligt att det verkar så bra!! Lätt också att sätta sig in i när du skriver så utförligt!
Ang detta m kurser är det ju som sagt du som måste bestämma, men ta chansen att prova på sådana kurser de kanske inte har i gymn i Sv el där de kanske kommit längre i USA forskning etc. Sen håller jag m Eva att kemi är roligt! o du kanske kan lära dig sånt du inte kan här? Psykologi är nog ett ämne de kan ligga lite före, men det kanske du kunde få på den där tomma luckan t våren? Men sen funderar jag på om man faktiskt behöver gymnastik på schemat när man sportar så mycket m tennis.
Kul det där m flipflop skorna! / Maggan

Svar:
På gymet så har vi inte som "gym" varje dag. Utan det är mer teori än praktiska saker. Jag vill ta massa kurser som vi inte har i Sverige, men de flesta var fulla....så lite tråkigt. Sen vill jag ju känna att jag kan klara av kurserna också. Får jag sämre än ett C (vilket jag inte hoppas att jag får!!) så blir jag hemskickad. Därför vill jag inte ta alldeles för svåra kurser. Som kemi t.ex. jag tycker det är relativt svårt. Sen när allting även är på engelska så blir det inte lättare. Men det skulle vara jätteroligt att kunna det, därför tog jag kursen. Men som jag vill sa, jag vill känna att jag har en chans att klara kursen också, men jag försöker, jag kämpar på!
Kram!

Håkan:
Jag funderar på hur det går med maten under dagen. Du äter lunch tidigt och sedan har du skola och träning till klockan fem. Hinner du med att äta vettigt?
Och hur funkar det med skolbussen? Är den gul?

Kram! <3

Svar:
Jag har tagit med mig lunch till skolan båda dagarna. Har inte förstått har lunchen fungerar (är jättekrångligt...men kanske ska se till att fixa något imorgon får se). Men sen har jag alltid med mig lite extra "snacks" har varit lite flingor, mackor ect. som jag äter innan träning. Sen äter jag typ direkt när jag kommer hem, så :)
Skolbussen plockar upp mig precis utanför huset. Sen kör den mig till skolan där jag blir avsläppt. Jag kan ta den hem också, men dock har jag ju träning så har aldrig åkt den hem.
<3


Och ja, skolbussen är gul ;)

Kommentarer
Postat av: Margareta P

Ja det är klart att det är en helt annan sak när all undervisning är på engelska.

Kan du inte gå t studentservice någon gång när du hinner, o fråga om det blivit avhopp på någon av de kurserna, du sökte till/var intresserad av o som var fulla?

Är betygsskalan 5 gradig, så C motsvarar mitten? / Kram Maggan

2009-09-03 @ 16:43:44
Postat av: Dagny E

Hej Anna! Jag tycker att Du är "JÄTTEDUKTIG" och jag vet att det kommer att gå "JÄTTEJÄTTEBRA" för Dig!

2009-09-04 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0