Homecoming weekend

Dåligt uppdatering i helgen, I know! Men det har varit homecoming weekend och jag har absolut inte haft en sekund över för att uppdatera bloggen. Det har inte varit med prio ett heller. Min enda chans att fira homecoming och det tog jag vara på så mycket jag bara kunde!

Fredag: Först var det vanlig skoldag, eller vanlig blockdag rättare sagt. Vi hade bara lektioner på förmiddagen. På eftermiddagen så var det en MASSA aktiviteter man kunde göra, allt från "Are you smarter then a freshman" till "Fear Factor". Jag kan meddela att "Fear Factor" var så äckligt att titta på. En spydde till och med, då kanske ni förstår varför det var äckligt :P
Efter skolan hade jag träning som vanligt, fast det var en riktigt tråkigt träning. Sen åkte jag hem, duschade åt middag, gjorde mig iordning och åkta tillbaka till skolan. Där det väntade footballsmatch! Vi vann med 47-7, haha, utklassning!
Efter matchen åkte jag och några till hem till Rachel och kollade på film och åt pizza. Efter ett tag höll vi alla på att somna så vi åkte hemåt. Väl hemma somnade jag nästan direkt.

Lördag: Upp efter några få timmars sömn. Skulle vara i Green Bay West 08:40 för att spela tunering. Jag spelade 3 matcher, vann första, fölorade andra och vann min tredje vilket gav mig en tredje placering. Relativt bra. Lite surt att jag förlorade min andra match, men det var riktigt tufft motstånd.
Kom hem runt 3, då var det bara in i duschen, ut ur duschen, värma mat + samtidigt försöka torka mitt hår. Packa ihop alla saker och ta mitt pick och pack och åka hem till Rachel. Väl där så började vi direkt med att fixa mitt hår. Det tog sitt lilla tag men blev så snyggt. Kände mig lite som en prinsessa, Rachel fixade mitt hår medans hennes syrra sminkade mig, Haha!
Vi alla som var hemma hos Rachel åkte sedan hem till Rachels syrras kompis (kommer inte ihåg namn....) där det var lite fler människor. Vi tog sedan kort efter kort efter kort, men grymt kul hade vi.
När vi var klara med fotograferingen så åkte vi till Noodels och åt mat, supergott!! När vi var klara var klockan bara 7 och dansen började inte förens vid 8. Så vi åkte till the mall för att döda lite tid, och kan säga att tiden bara flög iväg.
Väl i skolan var det dans som gällde. Fast att säga att det var dans är ju hårt och påstå. De flesta kunde verkligen inte dansa, inte alls.
Men aja, jag hade grymt kul i alla fall. Även denna kväll stupade jag i säng direkt när jag kom hem.


Har massa bilder, men lägger upp de i ett annat inägg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0