Bombar er med inlägg

just nu....men jag har homework att göra och efter de kommer jag säkert slockna av trötthet. Men ville skriva lite och svara på frågor, därför blev det såhär nu ;)
Men ett sista inlägg innan jag ska ner och göra klart mina homeworks!

Pappa, jag tycker du är urgullig på din bild i yearbook ;) Och bara för jag är snäll ka jag bjuda på hur min bild blev, :)


Att mitt hår ser ut som ett kråkbo och mitt ena ögat är helt flippat gör ju bilden jättefin.
Men hey, äsch? Vad gör det om 10 år?

Kommentarer
Postat av: eva

Jag tycker att du ser jättesöt och fin ut på kortet./Eva

2009-09-04 @ 10:07:28
Postat av: Margareta

Tyckte inte ditt hår såg ut som ett kråkbo. Jag tyckte du såg amerikansk ut, ha! Tittade lite på några olika länkar igår boende i Arizona, Montana, Texas, Tennesse, Califonien. Det var väldigt olika det hela. Vad jag bl.a. noterade var att en tjej hade tagit körkort o tyckte det hade gått väldigt lätt o varit enkelt både m teori o körningen.

Ha det jättebra, kram / M

2009-09-05 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0