Bestäm du

Oh jag hatar så fruktansvärt mycket när folk säger "bestäm du, jag bryr mig inte" eller rent ut sagt bara "bestäm du".
I vissa fall kan jag vilja bestämma och tycker om när folk säger att jag kan göra det, så jag vet att det är lugnt. Men i flesta fall tycker jag absolut inte om det.

Men som i detta fall så frågade en kille (ohhh!) om vi kunde ses i helgen och jag sa självklart ja. Sen säger han "Do u want to watch a movie at my house or yours?" varpå jag svarar "I don't know. I think it would be easier if we are here. But I have to ask my parents first. So in one way would it be easier to be at your house. Haha!" hans svar är då "Well its up to u"
Ja, men självklart att det är upp till mig. Vad trodde jag liksom? Men jag förstår honom i detta fall varför det är upp till mig men jag vill inte att det ska vara upp till mig! *punkt punkt punkt*



Han vill inte bli igen känd på stan så var tvungen att censurera hans ansikte.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha men då är det ju bara att fråga dina värdföräldrar om det är okej :P

2009-09-23 @ 09:20:37
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: Margareta

Hej, Anna. Det var väl trevligt o fint av mr x att låta dig bestämma tycker jag. Men sen är det ju praktiska saker. Och det är ju klokt att diskutera m värdföräldrarna. Sen kanske killen vill att du ska bestämma film också!! Hu genamej./ Kram Maggan

2009-09-23 @ 16:47:57
Postat av: Emma

Anna han ser ut att vara jätte söt :P

2009-09-24 @ 18:04:44
URL: http://dreamdiva.blogg.se/
Postat av: Sandra

OMG WHAT DOES HE LOOK LIKE !????????? :O

2009-09-27 @ 18:44:43
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0