Äntligen hemma

Kom precis hem från att ha varit iväg (långt iväg, 1 timme tog det att åka dit) på match. Efter 4 timmars väntan fick jag spela. Dock fick jag avbryta matchen för att det blev för mörkt och de hade inga lampor. Men jag vann i alla fall!

Kom hem till ett tomt och mörkt hus, eller jag har ju hundarna som sällskap (tur det, hatar att vara ensam hemma!). Och jag hatar mörker och det är verkligen mörkt här, de har inga gatulyktor.

Sitter och äter pasta med köttbullar, mums. Kollar på Projekt Runway och ska snart sätta igång och plugga. Test i idrotten imorgon (om soccer, så inte direkt så svårt...), kemiläxa och skriva om poverty in the U.S! Men allt som allt borde det inte ta så långt tid (kan jag ju hoppas!).

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Är du ensam hemma :O ?

2009-09-26 @ 02:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0