9/9-09

Bra datum idag (ok igår för er i Sverige då..) för då behöver jag inte tänka så mycket när jag skriver datumet. Här skriver de ju nämligen månad/dag/år inte dag/månad/år som jag är van att göra. Så allt blir lite snurrigt ibland, men idag har det inte varit något problem ;)

Vad har hänt denna dag då...?
För exakt 233 år sedan blev "United Colonies" "United States" , kolla vad jag kan :)

Sen idag på social stuides skulle vi märka ut länder i Europa år 1914 (innan WW1) och vem var det som fic hjälpa alla? Jo, jag såklart. Det känns bra att jag i alla fall har lite koll på världsdelen jag bor i :)

Jag har....
sjungit inför choir:n idag, själv. Dock behövde alla tjejer göra det (ungefär 25 stycken) men ändå.
kollat på slumdog millionaire vilket har gett mig minnen...
vaknat upp 05:40 och trott att klockan varit runt 03:00 och varit glad att jag kan sova drygt tre timmar till. Men när jag sedan kollar på klockan och upptäcker att mitt alarm ringer 10 minuter senare så kändes livet hopplöst.
ätit en jättestor hamburgare + tre majskolvar. Min magsäck börjar töjas ut. Mouhaha.

Har massa av bilder jag inte lagt upp, men lägger upp de senare. Har en essay som ska vara inne på fredag, men det skadar ju inte att göra den redan idag :)
Har lite annat smått och gott också men får se om jag skriver in de idag, annars får ni titta förbi imorgon då jag defenetivt skrivit in det ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0