Punkter för dagen

Topp:
  • Snackar med Sverige
  • Varit nere vid "The Bay"
  • Fått se massa ställen av Suamico jag aldrig sett förut
  • Ätit varm äppelsås (med nyplockade äpplen) och glass
  • Plockat JÄTTEMYCKET (tar kort imorgon) vindruvor
  • Bakat chocklate chip cookies

Botten
  • Varit sjukt uttråkad
  • Alla mina vänner har jobbat hela dagen (och är nu för trötta för att göta något) eller så ligger de och är sjuka. Och nu är det min tur att vara för trött för att göra något
  • Det har snöat, jepp. Dock smälte det innan de kom till marken. Men ändå, de s-n-ö-a-d-e i Oktober.
  • Jag har frysit som bara den
Japp, japp. Irreterad på mina amerikanska vänner för tillfället. De är väldigt sega, men så gulliga, så kan inte vara irreterad på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0