Löpband

Lena: Jag hoppas verkligen inte det är influensan jag har åkt på. Får se om jag mår sämre dagarna som kommer, annars är det bara vanlig huvudvärk (och täppt i näsan!). Så vi får hålla tummarna helt enkelt :) Hoppas allt är bra med er där hemma, :)

Efter att ha sprungit lite på löpbandet (fick reda på igår att vi hade ett rullband nere i källaren, har ingen aning om hur jag har lyckas missa det) och kollar på Scrubs samtidigt så tog jag ett djup andetag och sjönk ner i skolböckerna. Matte, kemi och ML prov imorgon,jisses. Tare lugnt, men icke. Aja, det är bara att försöka göra sitt bästa. De känns alltid så bra innan proven, det här tar jag ju lätt. Men sen när man får provet i handen dör allt hopp. Men vi får se hur de blir imorgon. Kanske 1 x 2 frågor. I matten vet jag att det inte är så, så har vi aldrig. Inte i kemin heller, vi har alltid 1 x 2 frågor, men imorgon vet jag att vi måste skriva. I ML har jag ingen aning om hur det är, har aldrig haft ett test i det ämnet förut. Vi får se, vi får se.

På tal om löpbandet. Tennissäsongen är över men jag vill forsätta träna så rullbandet var en great idea. Dock är man alltid så entusiastisk i början men sen slocknar det efter några dagar/veckor. Kanske inte är så med er, men med mig är det så i alla fall. Men jag om Tim har lovat varandra att vi ska påminna varandra varje eller i alla fall varannan dag att gå ner och springa i minst en halvtimme. För Tim berättade att han har samma problem som mig, att man kommer lätt med ursäkter efter ett tag, sen så gör man det aldrig igen :P
Nej, det får inte hända.

Men nu är det hopp i duschen och hopp i säng för mig. Är dö trött och min hjärna är inte på min sida längre och den behöver jag mer än någonsins imorgon.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: eva

Lycka till med alla proven. Det kommer gå super för dig. Bra med löpband! Jag har börjat träna på SATS. Mitt mål: Ska klara en mil under 60 minuter! plus lite annat som att få musklerna lite mer alerta än vad de är nu och några kilon kunde ju försvinna...

Vet du om det kommer bli någon vaccinering för svininfluensan i USA? Det borde åtminstone gå att få vaccin mot betalning. Du kan väl kolla upp det? I Sverige påbörjas nu en massvaccinering av alla som finns i Sverige.



Patrik, Håkan och Veronica har haft någon släng av en förkylning av varierande grad, men jag har klarat mig hitintills.



Krya på dig! Eva

2009-10-08 @ 06:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0