Kärlek, Kärlek, Kärlek

I fredags så berättade en Travis för mig att Colt i min SS-klass gillar mig. Han är inte sådär wow, men helt ok och jättensnäll. När Travis först berättade de trodde jag han skojade med mig och skulle se hur jag regera för att sedan göra narr av mig om det.
Men igår så sitter jag med Han, Keila och Benny på SS-lektionen. Då började Keila berätta för mig att Colt gillar mig. Och då sa jag att Travis redan berättat det för mig. Jag visste fortfarande inte riktigt om de skämtade med mig eller inte. För Travis, Benny och Keila är väldigt bra polare, så om de hade något i baktanken skulle inte direkt förvåna mig. Men tror ändå inte att de skulle försöka göra mig ledsen genom att göra narr av mig, men man vet ju aldrig.
Men i alla fall, idag när jag står och pratar med Carissa så kommer Hanna fram till oss. Det är en av Carissas kompisar, har träffat henne typ två gånger eller något sånt.
Det första hon säger är "You, You You" and pekar på mig. "Do you know what?"
Min första tanke är, pratar hon verkligen med mig? Haha, känner henne inte ens ju. "No, I have no idea"
Hon fortsätter "Do you know who Colt are?"
"Yes, I know who he is"
"He likes you"
"So it is true? People have told me that but I did not believe them"
"Yeah of course it is true. Everyone talks about you two."

1. Detta är lite kul att alla pratar om oss. Det betyder att folk vet vem jag är, vilket känns bra. Då har jag lyckas att visa mig och inte blivit helt osynligt för skolan. Men har jag lyckas på det rätta sättet? Eller det måste ju inte betyda att folk visste vem jag var, men nu vet nog alla vem jag är i alla fall. Haha!
2. Hur ska jag göra nu? Tim säger att jag måste gå på date med honom. Och jag skulle inte banga. Men om vi gör det så kommer ju alla snacka om det.
3. Tror att han listat ut att jag vet att han gillar mig, för han har inte vågat säga ett ord till mig på några dagar. Stackare.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA måste är väl ändå fel? xD, men om du inte skulle banga så varför inte lixom (;

2009-10-15 @ 00:07:22
Postat av: Håkan

En date! Vad spännande!!



Min första amerikanska date vare en double-date med ett annat par och vi åkte på drive-in bio. Det andra paret ville bestämt sitta i baksätet i bilen vilket jag inte förstod först eftersom man såg ju filmen så mycket bättre från framsätet.

Men det förstod jag dock en liten stund senare när filmen hade börjat... ;-)



Det visade sig dessutom att föräldrarna till min date inte alls var happy att vi hade gått på drive-in bio. Det gjorde inte fina flickor.



Så det är väl bäst att ni går på en vanlig bio... :-)



Kram and good luck! <3

2009-10-15 @ 06:41:19
Postat av: margareta

Jaha du, det var som katten, spännnande, verkar ju va gullig kille. Fråga Tim lite mer detaljerat hur amerikansk date går till! Kram Maggan

2009-10-15 @ 16:01:45
Postat av: Sandra

åh tusse tusse tusse tusse.

klart du ska träffa boys när du ändå är där lixom, let's use the americans while you can!!!!! :D

<3

2009-10-16 @ 00:39:11
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0