Hola

Hej!
Igår när jag kom hem från concerten så fungerade inte mitt internet. Det var lagom irreterande då jag verkligen ville uppdatera er med massa smaskiga saker.

Men då blir det istället uppdateringsdag idag. Jag börjar med att svara på lite frågor som ramlat in.

emma-josefin:
bild på killen som gillar dig?:D

Svar: Jag har tyvärr ingen bild på grabben och vet inte riktigt om jag vågar gå fram och bara ta en bild *höhö*. Han har inte heller facebook så kan inte ta där ifrån. Men ska se vad jag kan göra.

Malin:
Vilka åker du med och är du nöjd med dem? Har lite problem att bestämma vilka jag ska åka med ;)
Kommer din familj och hälsar på dig någon gång under året?
KRAM :)

Svar: Jag åker med EF. Jag är nöjd med de, har inte haft några problem med de. Men jag får väl se vad jag stötter på under året och hur de hanterar det. Men överlag är jag otroligt nöjd. Min IEC är otroligt bra, min familj är otoligt bra och huvudkontoret i Boston är väldigt bra också. Även de ringer mig lite då och då för att kolla att allting verkligen är bra. Så de visar att de verkligen försöker bry sig och att man ska ha de så bra som möjligt här.
Nja, tror inte det. Dock var min bror lite sugen på att åka hit (frågan är om han fortfarande är det...) Men det skulle vara kul. Men samtidigt känner jag att jag vill klara av det här året själv. Sen också att det här är mitt år, vill liksom ha det för mig själv. Lite svårt och förklara, men aja :)
Kram på dig!

Jenny:
Vad ska du göra i Chicago? :D
Svar: Jag var där med utbytesstudenter från Green Bay - området. Så vi var 27 kids och 6 adults sammanlagt som åkte till Chicago. :)

Maggan:
Finns du med i den kören, i så fall var står du? (Har inte hunnit bomba m frågor i helgen!) Farmor är väldigt intresserad av hur det går för dig o hur du har det, hon skickar många varma hälsningar! Kul att allt är så bra. Stor kram Maggan

Svar: Nej, jag finns inte med i den kören, det var en annan kör. Tror inte våran kör bli filmad, inte vad jag vet i alla fall.
Ge Farmor en bamsekram och hälsa från mig!
Kram

Margareta:
Hej! Inväntar med spänning detaljer från Chicago; låg ni på hotell, hur många var ni, var ni på något som Sears Tower, utställning, etc? Förresten hur långt är det dit, åkte ni i bil/ar?/ Kram Maggan

svar: Det kommer, det kommer! Kommer nog bli ett långt inlägg *hehe*
Vi sov på ett hotell lite utanför Chicago, så vi tog tåg till downtown. Vi var sammanlagt 33 personer. Japp, vi var i Sears Tower, bilder och text kommer om det senare. Jag var även på Shedd Aquarium.
Det tog oss cirkus 4 timmar , med ett stop för tankning. Vi åkte i tre olika bilar. En av bilarna var med folk från West om Wisconsin så de behövde ta en egen bil. En annan var för några som inte kunde åkte tidigt i Fredags så de var tvungen att åka senare på Fredagen. Sen var de då den tredje bilen (och största!! var mer som en minibuss) där vi hade nästan fullproppad med folk.
Mer info om Chicago kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0