Halloween idag

Loggade precis in på bloggkoll (en sida där jag får uppdateringar när mina favoritbloggar skriver ett nytt inlägg) för att läsa lite inlägg. Alla inlägg som blivit skriva idag har börjat med någonting med "Halloween". Jag vill ju inte vara sämre så jag gör ju samma sak.

Ikväll ska jag hem till Brittney och gå trick and treat (man måste ju passa på att gå när det är ok att 17-åringar går Trick and treat. I Sverige skulle ju alla tycka man vad störd). Dock vet jag ju fortfarande inte vad jag ska vara. Lori och Tim har pumpat mig med förslag men jag har bara nickat och sagt "yeah good idea, good idea". Men jag har ju inte gjort någonting åt det. Varför inte? För jag är Anna "Allting löser sig".
Men nu sitter jag här. 6 timmar kvar tills jag ska vara där och jag har inte fixat någonting.

Men hey, allting löser sig.

Kommentarer
Postat av: Thea

ja har shoppat endel.. 5 par skor haha.. men behövde ju dom :P haha.. men de e nice ändå, saker man behöver. :)

2009-11-02 @ 03:37:01
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0