Skrivet 06.21

Nu har jag pluggat nonstop i fyra timmar. I need a break! Så det gick bli nu, dock är det åter till pluggandet snart. Har mycket kvar att göra.
Tror detta är h/w veckan på Bay Port eller något sådant. Har sjukt mycket läxor, text, quiz you name it denna vecka. Kill me.

Fast ska vara helt ärlig tog en avbrott på ungefär 5 minuter förut. Hade fått ett brev som jag tog mig tid och läsa (det tog tid också, långt brev!) Fast dock ägnade jag de sista 3 minuterna på mitt lilla avbrott med att gråta. Så himla fint brev, kunde inte hålla mig från tårar.
Josefin jag älskar dig. Jag tror inte du förstår hur mycket ditt brev betydde för mig. <3


Dålig bild...
Men jag och Jossan a looooong time ago!


Update 08.30
Nu ger jag upp med pluggandet, tar det jag har kvar (som inte är så mycket!) innan skolan imorgon. För nu är mitt huvud så tungt och jag har världens huvudvärk.
Har i alla fall gjort:
Kemi, massa olika uträkningar (mamma har mejlat dig :))
Kemi, skrivit förklaringar till ord
Kemi, pluggat till quizet på Torsdag och tester på Fredag
Matte, en vanlig läxa
Matte, ett häfte med massa olika algebraiska (kan man säga så?) uträkningar
Matte, pluggat till testet på Fredag
Social Studies, skrivit förklaringar om en massa ord
Social Studies, pluggat till quizet på Torsdag
ML, läst massor i min bok. Lite kul idag på lektionen så klagar massa människor att vi måste läsa + att vi läser så snabbt. Vi har ett högt tempo.
Min lärare "Anna, which side are you on?"
Anna "Side 66"
Min lärare "Look everyone, Anna is on side 66 and I don't think non of you are before her. And do you know what guys? This is her second language, she does not read in Swedish here she is reading in English, just like you. The difference is that you have read in English all your life but Anna don't. So stop complaining and do like Anna, read!
ML, skrivit anteckningar medans jag läst. Hatar att ta anteckningar tappar bort mig i boken då.
ML, pluggat inför quizet på Torsdag.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Men hallå! Vad är detta??

Tänker du bli skolans valedictorian???

The first exchange student in the school history?

Kom igen. Get a life. :-)

Det är bara åtta månader kvar... ;-)

Kram!!! <3

2009-10-07 @ 06:52:12
Postat av: Josefin

Åhh, nu börjar jag också gråta! Bra att brevet kom fram, jag var lite osäker på det :P

Jag älskar dig också, kram! <3

2009-10-11 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0