Chiiiiiiicago

Åker till Chicago över helgen, kommer bli stört kul (hoppas jag!)

Men vi hörs sent på söndag, alternativt tidigt måndag, eller sen tisdag, eller något sådant. Ja, jag kanske inte kommer kunna uppdatera förens på tisdag. Hör och häpna. Har Anna skaffat sig ett liv?

Försöker lägga upp bilder men det funkar inte....har massor jag inte visat. Tyvärr, det får vänta. Hinner inte försöka fixa till problemet innan vi ska åka heller, för jag drar nu.


Puss!

Btw, kom på bästa idén.

Medan jag är borta så kan ni bomba mig med frågor som jag sedan svarar på när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: emma-josefin

bild på killen som gillar dig?:D

2009-10-16 @ 23:13:07
Postat av: Malin

Vilka åker du med och är du nöjd med dem? Har lite problem att bestämma vilka jag ska åka med ;)

Kommer din familj och hälsar på dig någon gång under året?

KRAM :)

2009-10-18 @ 16:48:01
Postat av: Jenny

Vad ska du göra i Chicago? :D

2009-10-19 @ 08:48:39
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0