Tre månader i staterna

Tre hela månader, helt saaaajk! På ett sätt känns det som jag har varit här längre än tre men på ett annat känns det som jag varit här kortare.
Tre månader , det är inte lite, det är 1/4 av ett år. S-A-J-K!
Vill inte tänka på att jag bara har 2/3 kvar, ops nu tänkte jag på det i alla fall, lol. Jag är så himla rulig. Ojojojoj.

New Moon premiär, hetaste samtalsämnet i skolan just nu, LOL! Vissa är helt galna, de har köat för att få första rads platser ect.

Haha, jag är så random just nu.

Katie and Alyssa today when we were playing bowling :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag hittade den! Så himla fult och den var ju så off topic haha.

2009-11-20 @ 05:04:47
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0