Tonight was a total breakdown for me


Jag ser en tjej i spegel som vill allas bästa.
Jag ser en tjej som försöker att inte göra något fel.
Jag ser en tjej som försöker vara den tjejen som alla vill att hon ska vara.
Jag ser en tjej som inte vet vem hon är.

Jag och Lori snackade som sagt förut. Känns bra att ha allting utrett nu. Men på något sätt känner jag mig misslyckad att vi överhuvudtaget behövde ha det här samtalet.
Efter vi pratat började jag tänka på mamma och pappa. Det hjälpte inte att få tårarna att sluta rinna.
Jag tog en dusch för att få gråta för mig själv. Fick en dubbeldusch kan jag ju säga.
Går upp till mitt rum, fortsätter gråta men försöker sluta.
Går ner när jag slutat att gråta.
Lori frågar om jag är ok.
Ja, jag är ok, säger jag.
Är du säker?, säger hon då.
Nej, säger jag och börjar gråta igen.
Sen berättar jag att jag saknar min familj. Sen fick jag massor av stöd av Lori och Tim och så då kändes allt bättre igen.

Jag tycker om att vara här.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kämpa på Anna! Jag tycker du är stark, jätteduktig. Jag vet hur kämpigt D har haft ibland och han är ju "bara" 90 mil bort.

Har Eva berättat om vår ridtur i söndags? Det var en härlig tur, men jag blev lite öm i baken och stel här och där. Jag ser fram emot att göra om det nästa år och hoppas att du vill följa med då. Kramar från moster

2009-11-10 @ 07:33:55
Postat av: Hannah

Haha lessen. Det är skitkul att hålla på med hästar och rida och så men att titta på det är världens bästa sömn piller ;)

2009-11-10 @ 10:57:09
URL: http://hanelno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0