Today is: World bad day day

Skrivet i en av mina klassrum idag och det stämmer så bra.

Orka denna dagen, orka allting.

Är så sur på...
  • människor som tror att de kan göra vad de vill.
  • människor som inte förstår när jag menar allvar.
  • kemin just nu för vi bytte platser idag och nu sitter jag helt j*vla ensam. Om inte kemin har gått dåligt tidigare så kommer den ju göra det nu i alla fall. Jag känner mig som en ensam liten tjej utan vänner när jag sitter där helt själv. Alla pratar med sina bordkompisar, jag också såklart, med min kompis spöket Laban. Eller inte.
  • en tjej jag gör ett projektarbete med som inte gör ett shaaaaait! Jag försöker få henne att göra saker men det enda hon säger är typ "whatever, how cares?" and lalala. GAAAAAH!
  • min mattelärare som gör narr av klassen hela tiden. Till början såg vi det alla mest som ett skämt. Men nu börjar han gå över gränsen och säger taskiga saker typ hela tiden.
  • min social studie klass som snackar hela j*vla tiden. Sen så är ju alla almänt korkade i den klassen också. "What do you know about the Russian Revolution?" my teacher asked."That it was in Russia and it was a revolution, lol" I say. "Do anyone know where Russia is?" my teacher asked. "Between Europa and Asia?" the guy said. And yes he was serious.
Men ja, annars är allt toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0