Packers - Viking match nu!

03.12pm
för två minuter sedan lätt det som ett plan flög lite för lågt ovanför vårat hus. Men sen kom jag på vad det var, det är 4 jetplan (är det väl..) som flyger till Lambeau Field. Så jag sprang ut och bevittnade när de flög runt och ensam var jag inte såg jag. Alla mina grannar (ok, de är inte många) men ändå stod ute och kollade med stora ögon.
Dock kan jag meddela att det inte är mycket ett se, men man måste ju ta chansen att se det när man är här ;-)

Lori och Tim sa att de skulle vara hemma innan matchen för de inte ville fastna i trafik. Men de har inte kommit hem än så tror de sitter fast utanför Lambeau Field, stackarna.

Men jag är reeeeeeeeeedo.

Oliver, kollar du?

Kommentarer
Postat av: Magistern

Läser att du verkar följa NFL. Var det ngt du var intresserad av tidigare? Har du lärt dig det komplexa regelverket och spelplanerna?

2009-11-01 @ 22:53:33
Postat av: oliver

Givetvis! Packers har dock inte en chans. För jävla mycket onödiga utvisningar...

2009-11-01 @ 23:13:10
Postat av: oliver

Missade dock, buade eller jublade dom åt Favre när Vikings offense kom på?

2009-11-01 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0