Lördag 11/21

Idag har jag och 5 andra utbytesstudenter varit på Jul(!!)parad och shoppat med vår IEC Ann.

Fick ingen julkänsla alls av paraden, November, 15 grader i luften, strålande sol och ingen snö = inte jul än. Så nej, det funkade inte riktigt.
Sen åkte vi till Appelton och shoppade, hittade N-A-D-A. Var verkligen inte på shoppinghumör överhuvudtaget, men what to do. Hittade jättesnygga klockar som hade 75(!!)% rea, men de var förstora och det är klockor man inte kan göra mindre , så det var surt!

Slocknade i bilen påväg hem, var måttligt trött. Hemma så tog jag en snabbdusch och sedan åt vi en brakmiddag här hemma, supergott!

De få timmarna som var kvar av kvällen kollade jag och Lori på "My Sisters Keeper" and "The Ugly Truth". Båda är verkligen värda att rekomendera, sjukt bra!
En sak som skrämde oss lite mitt under "the ugly truth" var att hela rummet helt plötsligt blev jätteljust och sedan blev det kolsvart igen. Kollar ut och ser att det går två personer med en ficklampa och letar efter någonting (och det var ingen dålig ficklampa, lyste nästan som solen...stark som satan). Vi ser sedan en bil som är parkerad utanför vår gargeuppfart, vi kollar på varandra med skräcken i ögonen. Men vi ser sedan att det är en polisbil så det var "lugnt" och man kan säga så. Det var ingen inbrotttjuv i alla fall!


Stor Julstrumpa


Tjejer


& Daniel



& Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0