Ja ni

Nu sitter man här, sista dagen på lovet, med plugg. Typiska mig att skjuta upp a-l-l-t-i-n-g som har med plugg att göra till sista sekund.

Har en essay att skriva om filmen Crash. Dock har jag tills på Tisdag men om jag är klar imorgon kan man lärare läsa den innan jag har due. Men vet ni ändå vad det värsta är? Vi har haft två veckor på oss att skriva den, och igår träffade jag nästan halva klassen och ingen av de hade börjat skriva sina essay än. Way to go!

Sen ett korsord i Social Studies, var svårare än jag trodde. Ingenting vi måste göra men man får extrapoints för varje rätt ord, så varför inte? Lär behöva det till provet vi har nu i veckan, usch hemska tanke.

Sen har jag 40 sidor att läsa i boken "Knite runner". Bra bok, men texten är så liten och sidorna så långa så det tar evigheter att läsa bara en sida.


Gjorde makaroner för att ha någonting att äta medan jag pluggade.
Men det var inte fullkornsmakaroner så det var inget gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0