Halloween

Jag kom ju precis på att jag helt glömt bort att berätta om min Halloween.

Dock är det inte så jätteintressant. Gick Trick or Treat (bara för att man kan!) med några kompisar. Sen åkte jag hem till Loris broder och åt lite mat. Därifrån åkte jag sen vidare hem till en kompis med en massa kompisar. Där spelade vi airhockey, badade i bubbelpool sjöng karaoke osv. Var mucho trevligt.

Några (umh....många) timmar senare landade jag hemma och slocknade direkt.

Jag låter bilderna tala istället.



1. jag och Lori bakade spöken
2. Men andra satsen av choklad vad inte på vår sida
3. Random and Jennie
4. Kiiiiiiim.
5. Random
6. Mycket random
7. Random
8. Random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0