Godnatt

En kvällsrutin jag har (eller snarare ett spelberoende) är att spela Klondike (Harpan) "några" gånger innan jag försöker sova.
Detta har dock blivit ett beroende. Jag brukar säga ska spela till jag har så här mycket poäng, tills jag vinner eller jag ska spela x antal spel. Dock håller jag mig aldrig till min egna regler. Ursäkten är alltid "äsch, en omgång till skadar ju inte".
På två månader har jag öppnat spelet 200 gånger och jag har startat 612 olika omgångar. Det är ungefär 10 omgångar/kväll.
Men jag spelar inte bara på kvällarna, väntan på skjuts på morgonen och during study hall så åker spelet igång ibland också.

men det jag ville säga med detta inlägg var, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0