Boys, boys, Boys

jag har ju berättat för er om killen jag träffade i början av denna termin. Dock rann saker ut i sanden. Jag har försökt ta kontakt igen men senast jag hörde av honom så hade han en dålig dag (hoppas jag) eller så var han bara allmänt otrevlig.


jag har ju också berättat för er om killen i min social studies klass som gillar mig. Har försökt snacka med honom men han skäms så mycket så det är typ ingen idé....


Men!! Har jag berättat för er om killen i min study hall? Jag tror inte det, men då tar jag tillfället i akt att berätta nu.
Förra veckan sitter jag och lyssnar på musik på study hall, det är cirka två minuter kvar innan klockan ska ringa. Jag känner att någon knackar mig på axeln. Jag tittar up och tar ur min hörlurar ur öronen.
"What?" I said.
"My friend wants you to read this."
"Ok. Who is your friend?"
"The guy over there" , and he points to a group of 8 guys.
Oh, I know exactly who you mean when you just pointing, I was thinking in my head. But the "friend" was gone before I could ask him who he meant.
I did not wanted to read the note when they looked at me. So I waited until the bell rang. When it rang, I was reading the note

the first picture is saying "Read" no kidding, I thought I should smell it....
the second one says "Do you have a cell phone? If yes, can i have your number?"

Excuse me, men vem är som dum som frågar efter telefonnumret. Hade han gett sitt telefonnummer så hade jag ju kunnat smsa honom med mitt nummer.
Men nej, nu betyder det att jag (måste) skriva mitt nummer på lappen ge den till hans vän (som jag inte ens kommer ihåg vem det var) som i sin tur ger det till killen som vill ha mitt nummer.
Men sen tänkte jag ju också, om han är så feg att han skickar sin vän att ge en lapp hur ska han då våga prata med mig öga mot öga (om han tänkte bjuda mig på en dejt dvs ;-))
Nej men :
1. att skicka en vän känns fel
2. att skriva en lapp känns lågstadie.
Så det där var så fel som det bara kunde bli.
Såklart känner jag mig smickrad, men ni måste förstå vad jag menar....


För att avrunda de här lite gulligt så måste jag skriva om killen i min Geography klass. Han är inte min typ och jag tror inte jag är hans typ. Men han är så gullig mot mig.
Detta gjorde han under en lektion till mig.

 


 

Avrunda, pyttsan kom på en till sak att berätta.
Snackade med Mr.Smith (vår säkerthetsvakt på skolan) för första gången förra veckan.
Smith: "Oh so you are the girl from Sweden"
Anna : "Yeah, It is me"
S "I have heard a lot about you."
A "Oh, really, like what?"
S "A LOT of boys have told me "Oh, Mr.Smith do you know who the girl from Sweden is?" And I have told them no I don't know who she is. And then they says "She is soooo hot" And you should know that it is not just one guy, it is many guys and when I say many I mean many"

Kommentarer
Postat av: Ida

så nu är du lite av en kändis där då? ;)

haha :D

2009-11-11 @ 10:30:38
URL: http://savvynemo.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha känns som om du är skolans kändis?:P Låter som om du har kul i alla fall:) Ångrar lite att jag inte åkte på utbytesår när jag läser din blogg:P

2009-11-11 @ 19:51:06
URL: http://madeleineks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0